fredag 17 april 2009

Pirat och vitsippsfredag

Vitsippsbukett på köksbordet

Vill önska er alla en trevlig helg!

Vi kommer att spendera all tid i trädgården förutom när vi demonstrera mot domslutet i Pirate Bay-rättegången. I Göteborg är det Gustaf Adolfs torg klockan 14:00, ses vi där? För andra demonstrationer i landet kolla in denna länken.

/iKa

9 kommentarer:

  1. Jag är med dej i tankarna men rent fysiskt befinner jag mej på jobbet i morgon. Det var tuffa domar de fick.
    De kan behöva allas stöd.

    Hoppas helgen blir bra och det blir en lugn demonstration.

    SvaraRadera
  2. Ljuvligt med vitsippor i den söta kannan.

    Önskar lycka till på demonstrationen och ha en riktigt go helg.
    Kramiz//kullervilla

    SvaraRadera
  3. Så fint! Åh vad bra med demonstration! Go, Ika!
    Kram, Josefine

    SvaraRadera
  4. Demonstrera lite för mig med! Är tyvärr på jobbet...

    SvaraRadera
  5. Hääärliga bilder, nu vill jag ha lite mer värme i våren
    Må gott Hannah

    SvaraRadera
  6. Så fina vitsippor! Gillar kannan de står i också.
    Ha en skön söndag.

    SvaraRadera
  7. Vilket vackert stilleben du gjort av vitsipporna, tyvärr har vi inga vitsippor i närheten. Jag längtar också ut till trädgården men idag är det övervåningen som gäller till 100%. Måste bli klar med all spackling så jag kan komma igång med att isolera tak och lasera takpanelen.
    Hur går det för er med bygglovet?

    SvaraRadera
  8. Vad kul med månadens bild!
    Man lär sig mycket när man surfar runt!
    Kram M

    SvaraRadera
  9. Har helt missat demonstrationerna eftersom jag var på semester men läste om domen. Undrar hur det går i nästa instans...
    Hälsar
    /Malin

    SvaraRadera