Vill önska er alla en trevlig helg!
Vi kommer att spendera all tid i trädgården förutom när vi demonstrera mot domslutet i Pirate Bay-rättegången. I Göteborg är det Gustaf Adolfs torg klockan 14:00, ses vi där? För andra demonstrationer i landet kolla in denna länken.
/iKa

Jag är med dej i tankarna men rent fysiskt befinner jag mej på jobbet i morgon. Det var tuffa domar de fick.
SvaraRaderaDe kan behöva allas stöd.
Hoppas helgen blir bra och det blir en lugn demonstration.
Ljuvligt med vitsippor i den söta kannan.
SvaraRaderaÖnskar lycka till på demonstrationen och ha en riktigt go helg.
Kramiz//kullervilla
Så fint! Åh vad bra med demonstration! Go, Ika!
SvaraRaderaKram, Josefine
Demonstrera lite för mig med! Är tyvärr på jobbet...
SvaraRaderaHääärliga bilder, nu vill jag ha lite mer värme i våren
SvaraRaderaMå gott Hannah
Så fina vitsippor! Gillar kannan de står i också.
SvaraRaderaHa en skön söndag.
Vilket vackert stilleben du gjort av vitsipporna, tyvärr har vi inga vitsippor i närheten. Jag längtar också ut till trädgården men idag är det övervåningen som gäller till 100%. Måste bli klar med all spackling så jag kan komma igång med att isolera tak och lasera takpanelen.
SvaraRaderaHur går det för er med bygglovet?
Vad kul med månadens bild!
SvaraRaderaMan lär sig mycket när man surfar runt!
Kram M
Har helt missat demonstrationerna eftersom jag var på semester men läste om domen. Undrar hur det går i nästa instans...
SvaraRaderaHälsar
/Malin