Årets julklappar blev klara och inslagna tillslut!
I år blev det rött som tema, glansigt och lyxigt.
Bild lånad från kollegan
Så här såg innehållet ut i godisburken som jag hade pysslat i hop häromkvällen, Geisha, Fazer Mint, fina praliner och lite thé (Mullberry Adventure). Hade försökt att dölja det men jag tror att kollegan hittade dem ganska snabbt. God jul på dig kollegan, hoppas tågresan gick bra idag!
God Jul på Er Alla!!
/Erika med tomtenissar

Så vackra paket! God Jul!
SvaraRaderaGod Jul Erika och S! Kram från Julia
SvaraRaderaGod jul! Ska ni bygga ijul eller ta det lugnt?
SvaraRaderaKram
Vilma
GOD JUL till dig Erika och din sambo (eller är det make?)!!
SvaraRaderaTänk nästa jul då firar ni ert jättefina hus.
Tack för alla kommentarer under året.
Kram Bodil
God fortsättning på julhelgen!
SvaraRaderaHar din snö också töat bort??? Visst är det synd :-( Det var ju så fint med lite vitt på marken...