lördag 19 februari 2011

Kristall

Kristallampa från Markslöjd
 Äntligen, ääääääntligen har den kommit upp! Kristallampan i tvättstugan.


Jag fick inspirationen från Drömhus som har ett par alldeles underbara kristallampor i sin tvättstuga. Hur skoj är det med tvättstuga egentligen? Nu så blir det lite mer intressant att kolla in i tvättstugan från badrummet.


Ska bara koppla in tåtarna med så att vi kan få den att lysa. Givetvis har vi satt en LED med GU10 fattning även i denna.

Trevlig helg!

/Erika

11 kommentarer:

  1. Ahhh..lite coolt faktikst!!!

    SvaraRadera
  2. Tvättstugeglamour! Så förtjusande!

    SvaraRadera
  3. Har du alltid varit händig eller har du lärt dig udner er renovering?

    Snygg krona!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Vardagslyx i tvättstugan det gillar jag!

    SvaraRadera
  5. Vad fiiiint det blev!!! Nu blir tvättningen mycket roligare :)& vad gullig du är som skriver så fint, tack :)

    ha en mysig söndag,
    Kram Tiina

    SvaraRadera
  6. Det är klart att det skagnistra och glimma i tvättstugan! :)

    SvaraRadera
  7. Haha, jag som trodde att du skojade när du nämnde lampan igår.. =) Mycket snyggt iaf!

    SvaraRadera
  8. God kväll!

    Ingen dum ide att ha kristallampor i tvättstugan :)
    Ha en fin kväll!

    Kram

    SvaraRadera
  9. Hahaha! Vad coolt med lyx i ett rum som tvättstugan! Ja varför inte!!! ;) Hoppas att din helg har varit underbar!

    SvaraRadera