Göteborgs Posten tackade som vanligt året som gott med ett sprakande fyrverkeri i Göteborgs hamn på Nyårsafton. Lämna fyrverkerien åt proffsen och passa på att njut!Ett frostigt Göteborg välkomnar 2009 och jag ska njuta av mina sista lediga dagar.
/iKa
Ps. För att se hela GPs fyverkeri klicka här.
Hej Ika, god fortsättning på det nya året.
SvaraRaderaKram maria
God fortsättning på det nya året!
SvaraRaderaJa precis som till tolvslaget räknar man ner sina lediga dagar :) God fortsättning på dig!
SvaraRaderaKram Catrin