Nu ser det lite ut som våra brevlådor sitter fast i björken men det gör de inte. Själva brevlådan sitter lite högre än de andra i förhoppning om att nästa gång så är det inte våran brevlåda som råkar illa ut.Hoppas ni har en bra vecka, syns igen till helgen!!
/iKa

Jotack, jag gillade lampan, den var fin.
SvaraRaderaMen vilken snygg brevlåda du har hittat, jättefin var den.
Kram Johanna
Jag gillar brevlådan! Vi har haft en sådan, men den havererade första gången vi var på BB (Vi var där i över en vecka utan och tänka på post, och det var veckan innan jul, så vi fick massor!) Så tänk på att tömma er nya fina postlåda, så ni inte drabbas av samma öde;)
SvaraRaderaHej! vilken fin brevlåda och du verkar ha en go make du också :) lisa
SvaraRaderaVilken härlig bild du tagit på orkidéen.
SvaraRaderaNya fina brevlådan ser ju aningen piggare ut är den gamla. :)
Kram Mia
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
SvaraRadera