onsdag 21 januari 2009

Brevlåda



Så här såg våran brevlåda ut när jag kom hem från jobbet för ett par veckor sedan. Sedan dess har det varit lika spännande varje gång när man skall hämta posten. Får jag upp luckan eller inte?

Häromdagen var svaret nej, stod o drog upp två kataloger som jag nådde med min smala hand genom locket. En granne som körde förbi undrade säkert vad jag pysslade med.

Nästa dag så hade jag bestämt mig att få upp luckan för jag hade läste att Allt om Trädgård hade kommit till oss prenummeranter. Haha jag lyckades, fter att ha bent o vridit i allt möjligt. Hoppas den funkar i fortsättningen annars blir nog vår brevbärare lite sura på oss för vi väntar på fortfarande på massa kataloger. (De som låg på köksbordet i gårdagens inlägg var bara från vår tripp på Byggcentrum!)


Sjuka hälsningar,
iKa

8 kommentarer:

Mia sa...

Ojdå, stackars brevlåda, kanske dags att byta ut den!? :)

Ha en fin torsdag!
Kram Mia

sandyekman sa...

Hehe.
Såg säkert ut som att du försökte stjäla din egen post:)

Julia sa...

Hej! Först en liten länk till min förra kommentar: https://www.blogger.com/comment.g?blogID=7724839670116156358&postID=9166702081326936116 :D

du hade ju brevlåda med lås förresten! kul att få köpa ny och fin. ses imorrn!

//Julia på jobbet

Graadskan sa...

De vita pärlhyacinterna hittade jag i en liten blomsteraffär på Drottninggatan i Göteborg. Var på kurs där i onsdags och efteråt tog jag en snabb sväng till Panduro, Knapp-Carlsson och Balders Hage. Gick då förbi denna lilla butik och blev så glad! De kostade dock 55 kr styck, så de var inte gratis...

Knapp-Carlsson var förresten ett väldigt bra tips, tack!!. Dessvärre hade de inga band som föll mig i smaken, eller i alla fall passade de inte till filten.Det känns som att de borde förnya sitt sortiment lite...

Hoppas ni får en trevlig och friskare helg!

Kram Camilla

Gårdsromantik sa...

Åh så frustrerande. Våran låda fryser iblan - alltid när man väntar på något spännande magasin.

kram Maud

::fina:: sa...

Oj så söt brevlåda men inte kul när den inte går att öppna. Jag vet precis hur du har det! Jag stod och bråkade med en ihopfrusen jättebrevlåda härom veckan och var helt vansinnig. När jag efter en himla massa eldande med tändare och dragande och slitande i luckan fick upp den var den full med räkningar...
Ha en mysig helg!
Kram, Josefine

Maria sa...

Men vad konstigt!

Lämnade en kommentar häromdagen på din brevlåda ju.... vart tog den vägen???

Kikade in nu för att önska dig en "pussig" helg!

Kram Maria

Anonym sa...

Vad har hänt er stackars brevlåda? Ja du, hur många fler satt med kökskataloger bland filar, nagellack och annat?? Hahaha, du är bra skön du!! Jag personligen hade valt en skvallertidning... Kram Sofie