lördag 3 januari 2009

Smart placerad

Vi ha haft besök i ett par dagar av T och lilla S. Bosse är en väldigt nyfiken katt och ville gärna vara med så länge inte lilla S lät för mycket. Bosse lärde sig att när det vankades mat för lilla S var det väldigt smart att sitta i närheten för det såg ut som ett säkert kort att få lite extra. Nu skötte sig lilla S exemplariskt vid matbordet och Bosse blev utan. Matte "råkade" dock tappa lite lax senare till middagen.

Roligt att ha er båda hos oss, hoppas vi ses hos er under våren!

Lugna och sköna dagar har det varit än så länge under detta året. Har började samla kraft att ta hand om mina övervintrande pelargoner. Kändes härligt att vara på vinden och pyssla om dem. Kanske tom får för mig att göra klart några sy projekt jag har köpt tyger till under de sista lediga dagarna.

Ta det lugnt!

/iKa

Ps. Jag har fått låna en Canon EOS 350D av en kompis. Det är så roligt att fota med en riktig kamera. S, jag kanske råkar glömma den väldigt länge?!

2 kommentarer:

Vimsingen sa...

Bilder kommer. Ska ni bygga uppåy eller tillbyggnad?
/Vimsingen

Kattfot sa...

Så söt. Vilken tur att matte var lite klumpig med laxen ;-)