onsdag 13 mars 2013

Hur i h-e kan man?

Vår katt
Jag verkligen älskar min katt och just nu önskar jag att jag kunde ha honom i mitt knä och gosa med honom. Jag har nämligen läst i dagens Göteborgs Post om någon person som gett sig på katter. Här är artikeln men jag varnar för bilden.
Våra husdjur har gett oss så mycket kärlek och värme och jag hoppas verkligen att många människor får lov att uppleva den känslan. Jag förstår därför bara inte hur någon kan göra så här.

Krama era fyrbenta och bevingade vänner!
/Erika

1 kommentar:

Helena sa...

Gosig han ser ut er kisse. Djur som behandlas illa gör mig så ont, det borde vara hårdare straff för de idioter som utsätter dem för plågsamheter. Utöver det så efterlyser jag också våren, visst har vi haft härligt påskväder.. men på tok för mycket snö! kram