tisdag 20 maj 2014

Andra sätt att se det på

Favorit vy
Det finns vissa vinklar som jag gärna kommer tillbaka till när jag fotografer hemma i trädgården. Den här gaveln på huset är en sådan. Nu i år har jag redan hunnit visa den ett par gånger i och med trädplanteringen. Vi har redan hunnit njuta av ett par härliga kvällar här i solen. Ser fram emot sommaren med fler varma sköna dagar här.


Medelhavstema
För att vända på det hela så gick jag upp en våning och öppnade fönstret. Aaaa mannens slit med stenläggningar förra året gav verkligen resultat. Så härliga former uppifrån!


Min trädgårdsspanstol

Här är riktigt skönt att sitta, inga ser mig och farstun ger även riktigt bra vindskydd. Tänk om man kunde få se alla sina rabatter uppifrån på det här sättet. Ser lite tomt ut men vänta ett par veckor så är kärleksörten hur stor som helst och man ser inte om en groda gömmer sig under den. Tro mig det hände förra året!

/Erika

1 kommentar:

Helena sa...

Riktigt snygg stenläggning. Kan tänka mig att det tog sin tid att göra. Jag hoppas att ni har en underbar sommar och har tid att njuta av er underbara trädgård. Kram