måndag 16 november 2009

Höststunder


Presentkort i nyförpackning

Sist jag köpte ett presentkort så fick man det på en papperslapp i ett kuvert. Nu så fick man det i en sådan här lyxig liten ask. Tjejen som fick detta fick ett par till likadana. Tänk att kunna shoppa loss så i en butik!


Pyjamastårta

Förra helgen var inte bara kalas på bygget utan även hos min kusin. Hennes dotter fyllde 13 år och det bjöds på god pyjamastårta. Ooooo hembakad tårta, är ju något specielt med dem så är det bara!! Alltid lika roligt att få träffa kusinerna o deras familjer.


Fikabesök

I veckan kom grannen över på en kopp thé, vi hade båda på oss myssockar så jag kunde inte låta bli att fota dessa snygga skapelser!! Vi provade det gröna Kusmi théet jag fick förra helgen med mynta. Bättre än vad jag hade trott, väldigt mild smak och inte så mycket tuggummi/tandkräm.
Fyra röda frukter var också väldigt milt och mycket gott. Har myst till frukost i helgen och hunnit fått mig hela 

Märks att det är höst, kalas och fikastunder börjar krypa tätare. Snart blir det lite glögg kanske, tror nog min syster har årets smak hemma..... ;-)

Trevlig arbetsvecka!!

/Erika

4 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Nej, vad trist att tiden inte räcker till för en lässtund..
Ibland är det svårt att få tid över till sånt..
Hoppas du får det snart iaf, bra läsning är ju aldrig fel :)

Kram Maria

Maria sa...

GRATTIS till månadens husblogg på vibyggerhus! Välkommen i gänget:)

Det var du värd som ni kämpar på.

Kul att se din garage-orgie... jag önskar att vårt garage kunde bli klart nångång.

Kram Maria

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Nej faktiskt inte " Pernillas Jul" är med Pernilla Wahlgren!:-)

Ha en fortsatt bra dag!
/Laila

Anonym sa...

Fortsätt i samma stil med din blogg. Alltid trevlig läsning/p