torsdag 10 juni 2010

Jag är en Beautiful blogger


Jag har fått en award från Husprojekt Drömhus, hon tycker att jag är en Beautiful Blogger. Blir så glad när man får en liten award så där. Tack så väldigt mycket!

Det kom med lite regler till denna.

1. Kopiera awarden på din blogg för att visa att du fått den.

2. Länka till den du fått den av. Husprojekt Drömhus
3. Länka till sju andra vars bloggar du inspireras av & gillar.
4. Berätta 7 saker om dig själv!

Jag är inte så jätte flitig här på bloggen just nu så jag får vara lite tråkig och avstå från att skicka vidare den men jag ska göra ett fösöka att berätta lite nya saker om mig själv.

- Spelade handboll när jag var mindre, nu gillar att träna/röra på mig i allmänhet då mår jag bra. För lite aktivitet och jag får svårt att somna på kvällarna.
- Gick Hotell o Restaurang på gymnasiet men jobbar IT, det hänger ihop tro mig.
- Hade ett rum som nästa var helt rosa när jag var liten. Tog mig många år innan jag rörde något rosa igen.
- Jag bara älskar min alldeles egna bil. Min vapendragare till och från jobbet. Världens bästa SAAB!
- Har känsligt balanssinne, åker jag båt så sitter jag och gungar en dag extra på land.
- Kan bara inte tacka nej till söta saker.....godis, kakor, katter, sambo........
- Längtar lite för mycket efter semestern.........Grekland., sol, pool och paraplydrinkar!!!

Ja, det var lite om mig själv inte för att jag kommer ihåg om det enbart var nya saker men fantasin tryter lite.
Gå till Drömhus blogg nu, de har bla ett helt underbart kök som hon precis har visat bilder på igen. Sedan har de en gullig hund och framförallt är det en jätte trevlig bloggerska här på Västkusten!

Trevlig helg, nu drar jag till Umeå!
/Erika

2 kommentarer:

Bodil sa...

Tänk vad gott om tid du kommer få när ni är klara med huset. Då kan du bara ligga i hängmattan och njuta, eller hur. Jasg förstår inte hur ni har hunnit med och orkat med all denna renovering upptill de vanliga jobben. Det är såååå beundransvärt!!!
Kram Bodil

Husprojekt Drömhus sa...

ååh vad söt du är! Tusen tack, vad glad jag blev! :) Kul att läsa om dig. Grekland & paraplydrinkar..vad avis jag blir :) ha en bra vecka, Tiina