tisdag 18 oktober 2011

Anteckningar


Jag har varit framme och samlat på mig lite minnesbilder på vad som gömmer sig alla lager med gips och färg i framtiden.  När var vi hade en helplank hög på tomten fanns det alltid lite extra plankor att klottra ner lite siffror på. Nu är det lite svårare......


Man hittar lite siffror lite var stans om man kollar noga.


På reglar  t ex kan det stå lite olika mått och det är inte hur lång jag är.


En dörröppning med gipsade väggar har också använts.


 Vid min planteringsbänk hittade jag ett mått också. Kan man se det som små kärlekshälsningar?


Mellanbjälklaget i trappöppning visar ett par stycken.


Här den andra som syns. Jag har hellre lite bygganteckningar under tapet än ovan, hoppas att det håller sig så.

Tack för kommentarerna om artikeln. Var aningen nervös innan den publicerades!
/Erika

3 kommentarer:

Ullevidsdal sa...

Ja visst ser det mysigt ut när man tittar in.
:-)

PÅ våra väggar finns endel meddelanden till snickarna i vårt hus. Speciella önskemål från mig! ;-)
Jag var nog ganska krävande, men resultatet blev så himla bra :-)

Självklart köpte jag tidningen, var så nyfiken!
Mycket bra artkel!
Har lämnat den vidare till min mamma.

Kram Helene

Klipphöjden3 sa...

Visst är det roligt med små meddelande! Det är kul att fota dem så man kan minnas tillbaka om några år.
Ha en fortsatt trevlig onsdag!
Kram Veronica

Anna sa...

Hehe, vilken rolig idé! Vi har inte skrivit så mycket själv men hittat en massa meddeland när vi rivít och byggt! Roligt att klura på vad det kan vara!

Ha en strålande helg!