söndag 6 januari 2013

Mer lappar till oss alla

Lapp

Ibland är det bara en liten sak som behövs för att man får leendet tillbaka på läpparna. Hade inte en av mina bättre dagar så att få en sådan här hälsning när man kom hem gjorde det hela så mycket bättre.

Varför gör man inte dem här små sakerna lite oftare? Vi behöver alla tillfällen vi kan få under den här mörka tiden att le. Så nu när vi har en ny arbetsvecka framför oss, varför inte försöka få någon runt omkring oss att känna lite extra glädje?!

Jag skall göra allt jag kan för att samla på mig energi för kunna sprida det vidare fram till ljuset är här igen.

/Erika

1 kommentar:

Ullevidsdal sa...

Jag tänker precis som du, varför slarvar man med detta lilla, som betyder så mycket.

Ett av mina nyårslöften, har en drös i år, är att gnälla och tjata mindre och ge mer positiv energi istället här hemma :-).

Ska blunda för röriga tonårsrum och annat!

Kram Helene