onsdag 24 september 2008

Glädje i en påse


Det kom en liten påse med en överraskning till oss i fredags eftermiddag efter den hemska starta på dagen som vi fick.

Fick två strutar med underbar god choklad från Åre Chokladfabrik. Tycker om dig hette den ena och den andra Blåbärstryffel. I den första var det blandad ljus och mörk chokladkola som bara smälter i munnen när du stoppar in den. Blåbärstryffeln var doppade i vit choklad och en helt ny smak för mig men väldigt god.

I påsen fanns också denna underbart vackra ros. Så fast och fin med alla sina tusen rosblad. Med kom en lapp om att vi skulle kramas extra mycket. Har kramat min sambo så mycket jag bara hunnit.

Tack så jätte mycket säger jag/vi till min underbara syster med familj. Syster, du känner ju mig. Det finns fortfarande några praliner kvar så kanske det finns några till er nästa helg.

Kramas allihopa och glöm inte njuta av det ni har!

/Ika


Inga kommentarer: