fredag 5 september 2008

Tänk vad lite gräs gör skillnaden!

Kollade på lite bilder tagna under året och insåg att jag hade missat att visa en del av de större förändringar som vi har gjort. Tror tom att jag missade att visa planteringsbordet jag pratade om under våren. Kanske lite tidigt att se tillbaka redan nu men att bara visa ett planterings bord på några plattor säger inte så mycket om alla tankar bakom det.
Det ni inte ser precis bakomförsta hörnet är detta.
Efter lite jobb såg det ut så häroch runt nästa hörn på huset så såg det ut så här.
Så här såg det ut förra helgen.....runt första hörnet..
...runta andra hörnet...

Tänk vad lite gräs gör skillnaden! Trodde aldrig jag skulle få se gräset så grönt o fint runt mina "gåstenar" i år redan. Jag har helt klart underskattat gräsets förmåga, har fler ställen att visa detta i trädgården. Här bakom huset är våran hemliga del av trädgården för ingen ser denna delan från vägen.

Nästa gång hoppas jag att jag kan visa mer av den trappa och plank ni skymtade på en bild med planteringsbordet.

Trevlig helg!

/Ika

3 kommentarer:

Marina sa...

Visst gör det skillnad! Bra med planteringsbord tycker jag. SKönt att ha någonstans att stå och fixa.

Maria sa...

Hej Ika, du har något att hämta hos mig;-)

Maria

Ljuva ro sa...

Det ser jättefnt ut!