fredag 31 oktober 2008

Lights in Alingsås

Fick en pik idag om att jag inte hade uppdaterat bloggen på ett tag. Måste erkänna att jag hade litegrann glömt av att jag faktiskt hade lite bilder att visa från Lights in Alingsås (Ljus i Alingsås) som vi besökte tidigare i veckan. Annars har vi tagit det lite lugnt hemma med renoverandet men denna helgen blir det nya tag. Hem och Villa mässan är i gång på Svenska Mässan så där kommer vi att börja helgen.

Lite bilder från Alingsås som inte imponerade på mig i år. Parkering med alternativ belysning
Upplyst vinterkruka och brevlåda

Bra att kunna hitta till vattenpumpen i mörkret
Lite coolt var det allt att hitta en kristallkrona hängandes i en port

Det var lite svårt att fotografera utan blixt och stativ. Såg många som hade detta med sig och de fick säkert jätte fina bilder.

Trevlig helg!

1 kommentar:

Taklyftet sa...

Alingsås ljus utställning är alltid en trevlig utflykt.
Du har fått en utmärkelse hos mig, kom förbi så får du veta mer.
Hoppas att du får en trevlig resa!