söndag 25 januari 2009

Gullig utmärkelse

Inte varje morgon man får börja med att ta emot en utmärkelse. Jag fick denna från Kullervilla. Har sett denna på lika olika ställen och tycker att den är just väldigt gullig. Blir så glad när jag får en utmärkelse, som ett extra vink att just min blogg gör någon lite extra glad ibland.



Så lite regler:

1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån.
3. Nominera minst 7 st andra.
4. Länka till dem i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.


Hmmm då ska vi se.....

Lindas trädgårdsblogg - för att du är en så trevlig trädgårdsvän

Taklyftet - för att din blogg gett oss så mycket inspiration och hjälp och ny vänskap

::fiina:. drömmar - blir alltid så glad av dina vackra bilder och dina hundar

Two Swedish Cottages - två som skriver med samma glädje och inspiration

Lundins nya hus - du smittar av dig med all din energi och glädje

Välkommen till Millan - vill ge den till alla dina familjemedlemmar tvåbenta som fyrbenta

Floras Kulle - en gullig butik inte långt från mig som gjorde mig extra glad när jag var där



Ha en underbar söndag, hoppas ni får komma ut och sträcka på er.

/iKa


Ps. Jag har uppdaterat headern, uppdatera din browser om du inte ser ett träd.

11 kommentarer:

Lindas trädgårdsblogg sa...

Tack, va gulligt!!

::fina:: sa...

Tack, gulliga du! Det värmer! Jag ser din nya banner, snyggt med trädet! Hoppas du får en härlig söndag!
Kram, Josefine

Julia sa...

Hej! Vad kul att du tipsade om andra bloggar -- jag har lagt in flera av dem på min lista att läsa! Ha en bra söndag!

Malin Winbladh sa...

Tack snälla! vi blir så glada!
kram
/Malin

En helt vanlig människa... sa...

Å storasyster....?

Taklyftet sa...

Tackar så mycket och för det trevliga besöket, det är alltid kul att dela med sig av sina egna erfarenheter!
Ser framemot att få se ditt tak.

Hmm den här utmärkelsen får mig att få ändan ur vagnen och äntligen uppdatera min blogg, har varit lite slö sista tiden, fast jag måste fundera lite på vilka jag ska skicka vidare till.
Vi synes!

Millan sa...

Tack så mycket för awarden och gratulera till din, det är du värd.

Kramar

Floras Kulle sa...

Grattis till de fina utmärkelsen, och tack för att du lät mig få den!
Svårt men roligt att fundera på vart den skall ta vägen sedan...
KRAMAR:
Annette

Mia sa...

Grattis, den är verkligen söt den där utmärkelsen. Den är du verkligen värd.

Fin ny header du har.

Kram Mia

Lösvirkesbyggarna sa...

Grattis till awarden! Den är du värd!
Jag har lagt till två kakel- och klinkerkataloger till våran fina hög på köksbordet idag. : )
Ang våra väggar så kommer vi att ha gips på de flesta och liggande panel på en del, men råsponten döljer vi.
Ha en bra vecka!
Kram Anna

Anonym sa...

Vilken gullig utmärkelse... måste genast kolla in alla bloggar du tipsar om :)