måndag 2 februari 2009

Utmaning

Maria med bloggen Lundins nya hus har varit i farten och visat en helt annan sida av sig själv än vad vi är vana att se hos henne. Det spanska temperatmentet visade upp sin bästa sida!? Hon utamande mig att visa något för er oxå.


En ganska gammal bild som jag kände att jag vill pimpa lite först, hoppas detta är ok Maria?!

Det här är reglerna: Gå in i mappen Mina bilder (eller Bilder för dig med OS X, eller din egen personliga bildmapp). Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden. Visa bilden på bloggen och skriv något om den. Invitera sedan sex stycken nya till att vara med på utmaningen. Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.

Jag utmanar:
Jord under naglarna - för hon tar alltid så vackra foton
En helt vanlig människa med Träningsvärk - för att jag tycker hon skall visa lite mer nytt på sin blogg
Graadskan - med massa ny fototeknik och vår i en kopp hoppas jag att det finns massa mer kuligheter att visa oss
Mias hem - vårigt rosa fullt med blommor och inredning, får vi se mera?
I huvudet på Fia - tror det finns många vita bilder i huvudet på Fia, hoppas vi får se lite av dem
Vita villan - Vitt, ommålade loppisfynd, sånt som jag verkligen gillar...undrar vad som gömmer sig bland fotona!

5 kommentarer:

Malin Winbladh sa...

Jag har blivit utmanad på annat håll men eftersom jag är på resande fot har jag bara jobbdatorn med...
Hälsar
/Malin

Anonym sa...

Hehehe....du ska se min bild...jag lägger upp imorgon när jag har mer tid! Tyvärr inte särskilt vacker bild, jag är med på den, och jag brukar väldigt sällan lägga in bilder på mig själv på bloggen...men jag lovar att jag ska visa!! Kram

Maria sa...

Vad fint du pimpat upp kortet!

Du ser ut som en söt liten skogsmulle du;-)

Kram M

Mia sa...

Jag har inte fått utmaningen tidigare så jag har nu antagit den... hihihi

Kram Mia

Vimsingen sa...

Hejsan,
Du har en utmärkelse att hämta hos mig!
/Vimsingen