söndag 4 oktober 2009

Avslutning


Tårtor från Margaretas bröd & bakverk

Har inte varit världens snabbast med inlägg denna vecka men är man lite extra ledig blir man lite slapp.
I onsdags var det min sista dag på mitt uppdrag, jag och en kollega bjöd på super goda tårtor från Margaretas, Hallon, Hallon och blåbär och Schwarzwald.


Populärast var nog denna!!




Tyvärr blev det lite stressigt i slutet för jag hade en tid att passa, viktigt att komma i tid när det är 4-års kalas på G i nya huset hos stora systern. Men tårtorna gick åt och gästerna verkade nöjda!


Fin höstigbukett

Företaget gav oss (vi var två konsulter som slutade samtidigt) var sin stor fin bukett med blommor som tack för denna tid. Från kollegorna fick jag en bok om rosor och ett alldeles för stiligt knäskydd för att ha i trädgården. Tack så jätte mycket alla ni!! Tror kolLegan hade varit i farten och snappat upp att jag skulle på en föreläsning med rosexperten Lars-Åke Gustavsson. Hon är smart hon!!

Ny vecka i morgon, ska fakiskt ta mig in till Göteborg en sväng men det blir väl att ränna runt lite på på bygget som vanligt. Har varit segt i helgen men vi har fått gjort lite som gör stor skillnad.

/iKa

4 kommentarer:

Livet på Marbogården sa...

Vilka härliga bilder, ser smaskigt ut:)

Bodil sa...

Det här ser verkligen smaskigt ut!!!! Förstår att det var strykande åtgång. Ser också att det jobbas på bra med huset.
Tack för alla goa kommentarer!
Kram Bodil

Millan sa...

Tårtorna ser goda ut!
Missade att kommentera din månadsbild och det är så kul att se skillnaden mot de andra månaderna!

Julia sa...

Tack för fikat!