måndag 21 december 2009

Vad döljs i snön?





Hann aldrig fota mer än så här när jag kom hem för sedan dog batteriet i kameran. Snälla tomten jag vill verkligen jätte gärna ha ett sådant där batteri till.
En decimeter snö INNAN julafton är inte ofta vi har här på västkusten. Jätte mysigt förutom då det där med avloppet, tur att vi har snälla grannar som man kan springa hos.



Den här gosaken har jag gjort nu i kväll, hoppas den passar personen som skall få den. Blev några prassliga praliner över som designern fick själv! :-D

Julklapp till mig själv är fixad förhoppsningsvis kan arbetsgivaren bidra till att det blir mer, nu saknas det bara två stycken till andra personer.

I morgon blir det jul för hela slanten hos mina föräldrar, jag ställer min fina släde som syns på första bilden och tar Västtrafiks slädar i morgon för att slippa mer snöyra på vägarna. Innan jag fått min egna julklapp är det nog bäst.

/Erika

Ps. Vi har fått upp värmen i huset till hela 9 grader igen, yes va varmt o skönt där är igen!

6 kommentarer:

Adaras mamma sa...

Varmt och skönt i huset nu då :-D

ni får se till att ha nyårshus vet du, det lär få upp temperaturen bra!

Adaras mamma sa...

Nyårsfest skall det ju vara...

Anonym sa...

Tack för julklappen! Kram

Millan sa...

Godisburken ser god ut!
Skickar en varm julekram!

Livet på Marbogården sa...

Fin godisburk du gjort! Ha nu en god jul:) Kram

Jord under naglarna sa...

God Jul!