söndag 7 mars 2010

Vårteckensutmaning 2


Vårteckensmåndag nr 2

Då var det dags igen, första veckan i vårteckensutmaningen o man känner redan att det bärja hända mer saker precis som det gör på våren. Man får mer energi och man börjar irra runt lite här och var.

Själv har jag varit på Ullared i helgen och på vägen hem satt jag nöjt i bilen med mina nya solglasögon på och for fram i min ny servade bil. Solen lyste och värmde gott, himlen var blå och vägarna var helt bara, det tyckte jag verkligen kändes som vår.

Har många fina bilder att visa från huset men det får bli när jag kommer hem från en kort resa med jobbet.

/Erika

Uppdatering:
Jobbar på att ni skall se bilden.....o ni glömmer väl inte att ni kan se alla andra bloggar som också visar vårtecken genom att klicka på den lilla våriga ovala bilden till höger.

Uppdatering 2:
Ni borde se bilden nu

2 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Det där med vägarna är ju ett vårtecken! Det är så skönt när man kommer ut på de stora vägarna, våra småvägar har fortfarande stora, långa, många, buckliga isbumpar på sig!
Ha det
Agneta

Wictoria sa...

Det låter härligt :)
Ska själv åka till Ullared snart. De har mycket till hemmet. ha det gott