fredag 2 juli 2010

Fredagsmiddag



Är ensam hemma ikväll så efter att ha gjort tvättstuge golvet grisrosa sitter jag på altanen med ett somrigt mellanmål som får en att tänka på semesterresan längre fram. Grekisk yoghurt med honung! Är egentligen laktoskänslig men efter en släng av magsjuka så kan det inte bli värre för magen tror jag. Okej, jag tog mjukglass också men har man överlevt en omgång magsjuk med toa endast i själva bygget o inte där man sover så går det nog bra (toan spolas maneullt med hink o vatten)!!


Ha en riktigt trevlig Midsommar!


Kram! /Erika

Skickat från min iPhone eller inte.......någon som får till det med iPhone o Blogger eller ens kan maila in sina inlägg??
---------------------
Förstår er som kände igen den texten men det är inte alltid lätt att klipp o klistra i en pekmobil. Här kommer rätt text!

Äntligen har vi lagat våran egen middag hemma i vårt egna kök! Firar med lite gott att dricka till ute på altanen i svalkande skugga.

Trevlig helg!
/Erika som försöker använda BloggPress men icke

2 kommentarer:

Adaras mamma sa...

Ser gott ut!

Helene sa...

Tyckte att jag kände igen inlägget sen tidigare.

Jag har en app som heter Blog press.
Funkar bra.

Kram Helene