måndag 27 september 2010

Änglar i våra liv



Vi har alla personer eller djur som inte finns med oss längre. En som inte gör det längre är Fru Greddelin vars blogg jag har läst ett bra tag. Viveka med bloggen Humlebacken gjorde ett fint inlägg just till Bodil och jag tyckte att det var så fint.

Oktober - en rosa månad
Oktober - en rosa månad

Nu har inte jag så många lila blommor i min trädgård som jag kan visa men jag tänder ett ljus för henne och för andra personer som har gått bort i cancer nyligen. Jag tänder ljuset för andra personer som funnits i min närhet som inte orkade med att leva längre. Jag tänder ljuset för våra fyrbenta vänner som nu finns i himlen tillsammans med alla andra som vakar över oss.

KRAM!

2 kommentarer:

Viveka på Humlebacken sa...

Visst är det märkligt hur vi berör varandra. Även vi som egentligen inte känner varandra..
kram

Lina Gardelid sa...

Hej!

Smög in här för att berätta att jag har utlyst en tävling på min blogg! Ta gärna en titt och se om du vill vara med!

Hälsningar
/Lina