lördag 8 oktober 2011

Utifrån och in

Köket
 Ibland kan man fastna i samma banor och då behöver man se saker från en annan synvinkel. Häromkvällen när jag fotade mina rostiga bultar så passade jag på att kika in i köket fast utifrån.
Det blir som att se någon annans kök när man får smyga titta genom fönstret. Har lite svårt att förstå att det där köket faktiskt är vårt. Att vi har gjort allt själva i just det där köket.

Köket
Lägg till en dator och ett glas vin vid den där stolen så har du lilla mig. Tar det lite lagom lugnt efter en riktig höstdag utomhus.Hur ser det ut om du kikar in genom ditt fönster?

Trevlig hösthelg!
/Erika

6 kommentarer:

Ullevidsdal sa...

Kul idé!
Ska försöka fota lite utifrån :-)

Kram Helene

Marina sa...

Mysigt! Visst ser det annorlunda ut när man tittar utifrån och in. Det är lätt att bli hemmablind och då är det bra att göra som du.

Kram o trevlig söndag!

Stina sa...

Mysigt!:-)
Stina

Ullevidsdal sa...

Välkommen att tävla hos mig!

http://ullevidsdal.blogspot.com/2011/10/tavling.html

Kram Helene

Anna sa...

Ibland är det bra att stanna upp och inse hur mycket man verkligen gjort! Det är så lätt fastnar i det som inte blivit av!

Tusen tack för alla fina tips du delat med dig av på min blogg!

Stor kram

Anna sa...

Verkligen en superfin blogg! Jag hittade hit när jag googlade på "porslinsho". Så jag undrar var den kommer ifrån? Hittar inte det i texterna om köket. Och, så undrar jag ju, hade er köksleverantör ett särskillt skåp som var avsett för en porslinsho eller hur löste ni det? För som tex ikea har ju ett visst skåp avsett för sin porslinsho.
//Anna