söndag 28 juli 2013

SommarprojektEtt

Före
 Nu blir det lite klassiskt före och efter bilder. Först trädgården en gråmulen dag i maj. Har ju visat den här delen redan innan i år då vi gjorde en rosportal i våras. Här

Efter
I 30 gradig värme har vi (mest sambon) slitit på med stenläggningen. Jag har flyttat runt kantstenarna och haft stor "besväret" med att flytta runt mina blommor. Fick även plats med lite fler!! Nu kan jag dra handen över lavendeln medans jag sitter och njuter i min stol intill husväggen.

Sommarprojekten fortsätter men min semester är slut för den här gången.

/Erika

4 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

När kan ni komma till oss?! :) Det ser görbra ut!!!!!! Kram!

Marina sa...

Oj så fint! Jag älskar stenläggningar. Bra jobbat i värmen minsann :)

Kram

Ullevidsdal sa...

Gatsten är något av det finaste som finns, dessutom passar de i de flesta miljöer.
Det blev görfint! :-)

Kram Helene

Lindas trädgårdsblogg sa...

Snyggt så snyggt! Duktig sambo!