lördag 15 mars 2008

Regn, regn o regn!

För att illustrera hur trist vädret är visar jag denna bild på min ena katt som är så less på att det är blött o kallt att han numera sätter sig precis vid luckorna till kamminen. Han sitter verkligen och njuter här varje gång vi eldar vilket är väldigt ofta för att slippa dena råa luften som annars blir när det är så blött ute.

Japp, ni ser rätt på bilden. Det är en förpackning med fästingmedel som ligger framme. Denna lille gråa kelgris drar nämligen till sig dem som magneter och har redan fått årets första!!

Har längtat efter att få komma till Trädgårdsföreningen eller Botaniska men detta regn ställer till det hela tiden. Köpte istället två tidningar till så att jag kan njuta av blommor inomhus ett tag till.

Nu är det inte mycket kvar på våran vind på garaget och då lovar jag att visa mer bilder. Annars tar jag en dag i taget o försöker se glädjen i minnen jag har istället för att de ska göra mig ledsen. Tack för orden det har verkligen hjälpt.

Go kväll!

/Ika

Inga kommentarer: