lördag 11 oktober 2008

Vitt träd

Började med att måla om väggarna och sen så hade sambon lite långtråkigt så han började måla om alla fönster foder och slipa golvet. Spenderar därför lördagkvällen i sängen för det finns helt enkelt ingen plats någon annanstans.
Jag har fallit lite för detta med vitt, vitt, vitt. Började ju med vinden/syhörnan och sen bytte jag några gardiner i sovrummet. Sambon blev väldigt nöjd så för ett tag sedan slank det fina smyckesträdet med hem. En vit duk och en ny Cultkruka så ser byrån ut så här i sovrummet. Lite värmeljus är ett måste så här på hösten, alltid ett säkert kort för att det skall kännas lite mysigare.

I samma vita tema har jag idag målat om en skohylla. Har försökt hitta en vit fin hylla som inte kostar skjortan, hittade en Leksvik på Blocket men den försvann fort. Blev en helt ny ist som föll fick bli vit på en gång. I hop med de nya målade väggarna och fräscha golvet hoppas jag det kommer kännas extra välkommet att komma hem till oss.

Trevlig helg!

3 kommentarer:

Marina sa...

Vitt är ju fråscht. Jag har målat två saker vita i veckan, en byrå och ett skåp. Mys i sängen du!

Anonym sa...

Tack så mycket för den fina och väldoftande lavendelpåsen!!! Jag är sen med att tacka, men jag skyller på att jag var sjuk när paketet kom i lådan...
Jag har också blivit lite vit i inredningen, men inte så mycket som många med inredningsbloggarna. ;) Smycketrädet har jag också tittat på och det står på önskelistan.
Nu ska jag gå ut i höstsolen. Hoppas den skiner på dig också! Kram.

Daniel sa...

Vad välkomnande snyggt!