onsdag 4 februari 2009

Inspirerande utmärkelse

Vimsingen gav mig denna fina utmärkelse, har inte sett den på så många ställen så det var riktigt roligt att vara en av de första/få som fått den. Tack så jätte mycket!



Finns inga förbindelser med denna men jag vill ändå passa på att ge den vidare. Det sista har jag fått kommentarer från lite nytt folk så denna är till er som varit här första gången nyligen och gett mig en liten hälsning. Det är ju verkligen roligt att fler har hittat hit och är nyfikna på vad S och jag håller på med.

Ta det försöktigt ute i snön!

/iKa


6 kommentarer:

Aggie sa...

Hej! Igen!
Får man ta åt sig lite av det fina du skriver fastän jag nog skrev lite för för mycket och lite för tydligt i ett inlägg angående bygglovet.
Jag kan inte så mycket om bloggandet (har ju som sagt ingen egen blogg) så jag vet inte riktigt var gränsen går.
I alla fall var mitt inlägg borttaget av blogg- administratören, och i det här fallet är det kanske lika bra!
Hoppas allt OK ändå!
Aggie!

Erika sa...

Aggie: Utmärkelsen var till dig! Ledsen att jag tog bort den kommentar, har kvar den i min mail men jag ville inte att kommunen skulle stå allt för tydligt. Ska kolla igenom min blogg så att den inte blir för att lätt för kommunfolket att hitta mig. ;-) Och nej du har inte brytit någon "regel" alla väljer hur öppen man vill vara. Hoppas att du fortfarande vill ha en blogg, ser att du iaf har ett konto nu.

/iKa

Aggie sa...

Hej igen!
Tack för de orden.
Jag vet inte vad jag tänkte när jag skrev.....jag brukar inte nämna namn sådär hursomhelst....men ibland spårar det tydligen ur.
Det var faktiskt snällt av dig att ta bort kommentaren, tack!
Jag hoppas verkligen att du inte får en massa besvär av detta nu, jag känner mig lite modstulen!!
Men det är nog redan lite bättre!
Ja, jag hade ett konto sedan ett slag tillbaka - vi får se vad det blir av det!
Det var himla rart av dig att svara i detta forum!
Ursäkta, tack och ha det bra
Aggie!

Erika sa...

Aggie: Det är lugnt! Ingen skada skedd, det vara bara jag som tog det säkra före det osäkra och så var jag väldigt snabb med!

sand mellan tårna sa...

Hej...

Jag törs knappt skriva detta... men okej.... det där kaffet..... jag har ju en jättefin espressomaskin, en cool retro grej som pryder sin plats i köket..... men.... just den där koppen, som såg så god ut (och var jättegod) det är..... *viskar nu* hälften vatten, hälften mjölk, in i micron och i med en sked snabbkaffe. Rör om! Voila! Enkelt och supergott! Ser snyggt ut också, men beräätta inte för någon ;)

haha

Kramar Linda

Taklyftet sa...

Det var ett tag sedan jag kikade förbi.
Synd att inlämningen av bygglovet inte gick vägen, de verkar väldigt besvärliga att ha att göra med jämfört med våran kommun.
Angående dina trädfunderingar, har du tänkt på vit syren? De blir inte så höga och blommar otroligt vackert och går att stamma upp så de blir mer trädliknande.
Vi höres!