söndag 5 april 2009

Månadens bild

Månadens bild för mars

Börjar lite ångra valet av min trädgårdsbild. Det händer ju inget skoj alls, ialla fall inget som syns på så här långt håll. Bräset/mossan är lite grönare, det har kommit hängen på björken och vildkaprifolen har små öron till blad.
Det är med att visa ett bygge samtidigt verkar aldrig hända och det där trädet som jag längtar efter ja de det väntar jag fortfarande på. Jag hoppas innerligt nu att rosorna får blomma en gång till iallafall, det är ju alltid något.

Fler som visar månadens bild hittar ni här.

Hoppas ni får entrevlig söndag!

/iKa

5 kommentarer:

Sofia sa...

Nästa månad tror jag att man ser mycket större skillnad! Kram

Vimsingen sa...

Men lite ser man ju och tänk när björken slår ut då du!
/Vimsingen

Millan sa...

Nä men se vilken underbart blå himmel du har!

Taklyftet sa...

Ska försöka ta det lungt men det är så svårt, jag är för envis och vill för mycket.
Det är synd att ni kommer att får riva eran stora altan. Jag förstår inte vad de håller på med på bygglovskontoret de måste vara ena riktiga paragrafsryttare.

ÅsaGåsa Jord under naglarna sa...

En stor skillnad är ju att solen skiner nu! Tänk nästa månadsbild vad grönt det kommer att vara då. Ha en fin vecka!