söndag 5 februari 2012

Boheme i detalj

Borås tapeter Boheme 3394
Mobiltelefoner i all ära men när det gäller snygga bilder till bloggen så är det riktig kamera som gäller. Här kommer därför lite fler och bättre bilder på hallen.


Fönster från Tanums fönster, allmoge lister från Gapro/Södra Interiör och tapet från Boråstapeter.


Taket och bröstpanelen kommer också från Södra Interiör.

Hall Oktober 2009
Här kommer en en nästa före bild. Får göra ett riktigt hall inlägg någon gång så man ser hur det utvecklats. Kanske svårt att se vad det föreställer men dörren är på samma ställe som på bilden och det är gul plast där ett fönster sitter i dag. Ramstommen till innerväggarna är uppe.

Hall Januari 2012
Här kommer en efter bild. Jag står lite mer till vänster än vad steg gör på övre bilden. Den gula plasten till höger om den vita dörren är det fönster som man skymtar till vänster i bild.
Dörren heter Venus och kommer från BorDörren. Takarmaturerna är från Malmbergs.

Dags att leta fram överdragsbyxorna och åka i väg en sväng.
/Erika

7 kommentarer:

Lindas trädgårdsblogg sa...

Hej Ika! Vilken fantastisk tapet! Så mycket har hänt, jag har inte varit in och kikat sen en bra bit före jul. Och övervåningen, wow! Bra jobbat! Och kul att du räknat fåglar i år :-) Jag gjorde också det, men automaterna hade gapat tomma en vecka så det var inte så många som hittade dit när jag väl fyllde på under lördagen.

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Det är SÅ KUL att titta på bilder! Att få glo in hos andra!!
Det blir så fint!!
Ha en bra vecka! Kram!

Anna sa...

Men så läckert det kommer bli! Underbar tapet och fina detaljer! Stor kram!

Helena sa...

Alltid lika roligt med före och efter bilder! :) Hallen är jätte fin!

lisa sa...

man blir allt bra sugen på den tapeten! Så snygg! Gjorde sig verkligen super i hallen :)

Anonym sa...

Hej! Jag har sökt med ljus och lykta efter denna tapet som är den finaste jag sett. Den har ju tyvärr utgått ur sortimentet och verkar helt omöjlig att få tag på!!! Du har inte 1-2 rullar att sälja? Jag bara testar allt här nu ;-) Med vänlig hälsning, Therese

Erika sa...

Hej Therese! Nej tyvärr jag har inga tapetrullar kvar. Fick bara någon kort bit över. Tack för att du gillar bloggen! /Erika