måndag 6 januari 2014

Nytt år och ny inspiration!!

Yoga väska med finesser!
Vid nytt år brukar alla träningsanläggningarna vara fulla med nya medlemmar som i år ska göra en förändring. Min inspiration blev en Yogaväska, träna gör jag redan och nya tillbehör gör det hela bara ännu roligare.

För er som vill göra en själva så tycker jag ni ska söka efter inspirerande bilder på Yogaväskor. Sedan själva bestämma vilka mått den skall ha. Jag ville ha en lite större så att man får plats med någon tröja, handduk och flaska. Jag har gjort en ficka måttade efter mitt träningskort och mobiltelefon. Flaskhållare för att flaskan inte ska fara runt och läcka vatten överallt. Jag har använt mig av bomullsband som låsanordning så att jag kan lätt variera storleken på väskan efter vad jag har med mig. Väskan går att han på axeln är hängande snett över ryggen om man vill. Jag har använt mig av liknande flecilin för att göra tyget lite tjockare.

Vore jätte glad om ni lämnade en länk till era egna Yogaväskor!

God fortsättning, vi syns på Yogamattan!
/Erika

1 kommentar:

Marina sa...

Jättefin väska! Nu blev jag lite sugen på att sy mig en "vanlig" träningsväska. Jag gör ju bara yoga hemma och då behövs ingen väska men ibland har jag med mig träningskläder till jobbet för att träna på hemvägen i någon skog. DÅ behöver jag en väska och den jag använder nu är inte så rolig och heller inte helt praktisk.

Tack för inspirationen!

Kram